Onsdags kväll

Nu är det onsdag, veckan flyger förbi. Har precis kommit hem från ett möte, jag vill inte skriva vad det är, men det har med att göra varför jag mått så dåligt på senaste tiden. Jag vet inte om det gav mig så mycket som jag hoppats, men det kändes ändå bra att gå dit.

I måndags så var jag och mamma på bio, vi såg "Män som hatar kvinnor" har ju precis läst boken och håller på med den andra nu. Filmen var bra, men kunde vara bättre, jagtar ju alltid upp alla detaljer och jämför alldeles för mycket med boken, men sådan är jag.

Imorgon är det sista dagen på jobbet för denna vecka, det är skönt! Och idag hände det en kul grej på jobbet, eller jag tyckte det var kul i alla fall, kanske inte för dom som fick plocka upp och jag fotade också! En pall med tidningar rasade och ett hav av tidningar föll ut i gången!
Tyvärr så får jag inte in bilden på datorn eftersom att min mobil strejkar, jag tror det här är slutet för min mobil. Den vill inte leva längre, buhuhuu!!!! Men den är också ca. 4år gammal så det är väl dags att skaffa en ny mobil nu, men fan jag älskar ju min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0