One foot wrong

Har precis kommit ut ur duschen, fy vad jag är trött idag, tur att det är fredag imorgon i alla fall! Måste verkligen försöka sova, ska krypa ner i sängen tidigt, behöver en ordentlig nattsömn.

Idag på jobbet så var det tungt, men det är det alltid på torsdagar. Men när vi sluta och jag gick mot bussen så slog det mig ändå, vart försvann dagen? Jag fick en känsla av att hela dagen bara gått utan att jag hann blinka. Tiden går lite för snabbt ibland, snart så är jag väl inne i min 40-års kris..

Imorgon kväll så ska min familj och jag på 40-års fest, min moster fyller 40år. Ska bara orka också, haha känner mig helt borta.

Am I sweating, or are these tears on my face?
Should I be hungry? I can't remember the last time that I ate
Call someone, I need a friend to talk me down

But one foot wrong, and I'm gonna fall
Somebody gets it, somebody gets it
Put one foot wrong, and I'm gonna fall
Somebody gets it, somebody gets it
All the lights are on, but I'm in the dark
Who's gonna find me? Who's gonna find me?
Just one foot wrong
You'll have to love me when I'm gone







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0