Helgen är över

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Känner tyvärr inte att jag fått vila upp mig denna helg, men jobbar bara 3 dagar nästa vecka så ska nog överleva.
Igår var jag då på massage med mamma, mina axlar var värre än jag trodde. Mina muskler är alldeles för spända vid skulderbladen och även runt axlarna, bröstmusklerna och ryggen. Han sa att hon förstod att jag hade väldigt ont och att det inte såg bra ut. Måste gå tillbaka flera gånger nu för att försöka fixa allt, annars kan det leda till värre saker och det vill jag inte! Det kan bli så att jag faktiskt blir av med smärtan i axlarna, ryggen och även huvudvärken som jag har väldigt ofta pga att musklerna är väldigt spända i naken och upp till öronen.

Idag har jag varit i stan och fikat med Sandra, Agnes, Minna och Natta, det var trevlig och vi satt och prata ett tag. Vi ska ju åka upp till Dalarna på fredag och hälsa på Agnes under helgen, det ska bli kul!

Just nu känns allt tungt, efter allt som hänt och lite till. Har en sådan stor klump i magen som inte försvinner och kan inte sluta att gå igenom allt i huvudet hundra gånger. Jag försöker må bra, men det är väldigt svårt just nu.
Förlåt om jag verkar borta, ointresserad och tjurig, men jag har en anledning bakom allt detta..


Kommentarer
Postat av: saddie

Men jag tycker om dig ändå <3

2009-03-10 @ 19:32:57
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0