En dag med nålar

Idag vart det stan med Sandra. Först så åkte vi till Södertappen för att ge blod, jag tyckte att det var skit jobbigt när dom satt in nålen och jag blev helt tårögd, haha, men det kändes så jäkla bra när det var över, kände mig jätte duktig och dessutom så gjorde jag något bra för någon annan som kommer behöva mitt blod. Efter så "fikade" vi på blodcentralen, där man får gratis smörgås, dricka och kakor, billigt och bra haha. Sen valde jag en gåva som blev en triss lott vann 50kr, wihuu! Efter blev det ännu mer nålar då vi gick för att ta andra twinrix sprutan, så nu har jag plåster på hela vänsterarmen, haha. Sista sprutan blir om 5 månader.
Sen gick vi runt i stan också! Både jag och Sandra impulsköpte en mobil, haha är så jäkla trött på min gamla och dessutom så var den trasig, så det blev en jätte söt rosa mobil! Köpte även lite andra små saker som behövdes.

Mobilen som jag köpte en Sony Ericsson T700


Imorgon ska jag på massage kl 13.00 med mamma, det kan behövas, är så stel i rygg och axlar. Men först på morgonen ska jag iväg med Agnes till Barkaby, det ska bli skit skoj att träffa Agnes igen, det var så länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0