090212

Idag har jag legat fastklistrad med ansiktet i en bok, igår köpte jag sista boken i twilight serien, den är så bra, har läst halvaboken nu, den är på ca 550 sidor, jag är en sådan nörd, haha. Men har lyckats slita mig nu, måste ju spara den lite i alla fall.
Imorgon så åker jag upp till Dalarna med Sandra, Minna och Natta för att hälsa på Agnes, det ska bli kul!

Telefonen ringde idag också, bättre sent än aldrig, men inte kändes det bättre i alla fall, det var ett vanligt samtal, ville säga så mycket, men när jag väl satt med telefonen mot örat så kunde jag inte säga något.

Kommentarer
Postat av: Natta

Personen ville nog mer också, därav samtalet till dig, men personen skäms nog :S

2009-03-16 @ 22:35:02
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0