En kväll med lillebror

Igår vart det bio med Sandra och Minna, vi såg Friday the 13th, jag tyckte väl att den var sådär, tror att den vart bättre bara för att jag såg den på bio, det var helt enkelt lite för mycket slaktande, folk dog som flugor.

Idag har jag varit på Ikea, kunde ju inte lämna Ikea utan att ha med mig 4 av deras chipspåsar (a) , svårt att låta bli.
Nu på kvällen så har jag och min bror varit hemma tillsammans, det har varit jätte mysigt. Satt och titta på melodifestivalen tillsammans, som jag hatar, haha. Jag och min bror behövde verkligen en kväll tillsammans. Ska snart gå och sova tror jag, känner mig rätt trött faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha när jag hör ordet Ikea tänker jag alltid på dig och dina chipspåsar :P :)

2009-02-22 @ 19:08:01
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0