090217

Jag har tråkig fantasi när det gäller överskrifterna.
Idag har jag då varit på kurs i Västerhaninge. Jag har suttit i en skolbänk hela dagen, gud vad det kändes konstigt! Det började med att vi fick gå in i "klassrummet" och jag slängde mig på bänken längst bak i hörnet, haha. Där satt jag och Sandra och fnissa åt nästan allt, haha det blev nästan precis som i skolan. Somnade nästan av att sitta och lyssna hela dagen, Men på slutet av dagen gjorde vi ett teori prov, och jag klarade det fick 20/21 poäng, så bland fnissningarna och klottrandet så fick jag in något i huvudet. Men jag har kommit fram till en sak idag - jag saknar inte skolan.
Imorgon ska jag ut dit igen och då ska vi få köra truckarna, ska se om jag klarar det också, haha. Men det ska säkert gå jätte bra.
Senare ska jag ut och köra bil med mamma, måste ju klara det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klarade du teoriprovet för bil? eller asså är det så få frågor :o ?

2009-02-17 @ 22:19:13
Postat av: Malin

Anonym: Inte för bil utan för truck! :D

2009-02-18 @ 18:42:58
URL: http://malinforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0