090215

Nu är det söndag kväll. Helgen har varit lugn och väldigt slapp. I Fredags var jag med Sandra när hon skulle fotograferas, så att det inte var någon våldtäksman eller något, som tur var va det inte de, haha.
På kvällen kom Sandra över och vi lagade middag och gjorde glass med massor med godis i, skit gott! Sedan tittade vi på skräckisen Prom night, det var väl sådär. Hon åkte hem senare och då satte jag mig framför datan och tittade äntligen klart på serien skins, hm slutade för konstigt..
Igår gjorde jag absolut igenting, låg typ i sängen och glode. Idag har det nästan varit samma, har försökt städa rummet, men det hände inte så mycket. Va sedan ute och körde med Tompa och nu har jag börjat komma ut på vägarna i alla fall, så det händer saker.
Imorgon ska jag städa, måste, är ledig. Senare på dagen ska jag och Sandra till huddingesjukhus och bli blodgivare, om jag nu klarar av det, men ska försöka i alla fall, vill ju ge något, även om jag hatar nålar...

Jag har slutat tänka nu, typiskt mig, stänger in mig som vanligt, men fösöker låta bli, vet att det bara kommer bli värre då, men jag vet inte vad jag ska svara när jag får frågan Hur känns det? Hur tänker du? Jag vet inte hur jag känner, och jag tänker inte! Fan vad allt ska vara komplicerat, jag orkar inte känna efter eller tänka, det är för jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0